18 Ocak 2015 Pazar

MODERN FARMER



İlk yazım için dizi seçiminde tereddütteydim. Modern Farmer dizisini seçmemde birçok etken var aslında. Hem daha taze final vermiş bir dizi hem de gerçek anlamda sizi kendine bağlayan sıkmayan bir senaryosu var.

Dizinin konusundan başlamak gerekirse, bir zamanların en ünlü idol gruplarından birinin hayallerini gerçekleştirmek adına bir köye yerleşmesini ve bu köyde yaşadıkları maceraları anlatıyor dizimiz. 4 Kahramanımız köye gidiyor ama hem kendi başlarına hem de köylülerin başına açmadıkları iş kalmıyor. Dizi boyunca şaşkın idollerin bu tatlı maceralarına doyamıyorsunuz.
                             

  OYUNCULAR

LEE HONG Kİ

You are Beautiful ve Bride of the Century dizilerinden tanıdığımız FT Island'ın sevimli Hong Ki' si dizide Lee Min Ki karakteri ile karşımızda. Diğerlerinin de başını yakan esas oğlanımız Min Ki dizi boyunca esasen beni sinir krizlerine sokmuştur. Ama o sesini duyunca adamda sinir falan kalmıyor tabi anacım. Şahsım adına Hong Ki'nin çatallı sesini çok çekici bulmaktayım. Sesinden başka bu dizideki oyunculuğunu da beğendim. Min Ki karakteri aslında çok zor bir karakter değil. Biraz uçarı ve çocuksu. Oppa da bunu başarıyla yerine getirmiş açıkçası.





LEE HONEY
Bu unnimiz tam bir gamze tanrıçası. Dizi boyuncu gamzelerini kıskandım durdum. Lee Honey dizide Kang Yoon Hee karakterini canlandırıyor. Unni de köyde yaşıyor ve bizim oppalara epey yardımcı oluyor. Açıkçası ilk başlarda unniye ısınamadım ama biraz araştırmadan sonra unni beni utandırdı. Unnimiz meğer zamanında Miss Korea seçilmiş taş gibi bir hatun çıktı. Dizide bir yerde esprisi geçince araştırayım dedim ve tabi ben şok.





PARK MİN WOO
Ahhh ben nere gidem canlar. Dizi boyu şu oppa benim bağrımı yakyı beni bi avuç küle çevirdi. Hyuk karakteri asla kızamadığımız kızı dibine kadar hakeden ama tabikii avucunu yalayan 2. erkek olarak karşımıza çıkıyor. Ya insan senin gamzelerine bakmaya kıyamaz nasıl ya nasıl ?? Aslında oppam daima mutlu yanlış anlamayın ama o daha iyilerine layık olduğu için bu feryadım. Hyuk dizide idol grubun bir diğer üyesi ve en iyi kalplileri.







KWAK DONG YEON
İlk kez görüp de şapşirik listeme derhal ismini yazdırdığım bu tatlı şey dizide Han Ki Joon karakterini canlandırıyor. dikkat ederseniz oppa demedim çünkü yaşı baya küçük. Daha önce Inspiring Generation ve my husband got a family dizilerinde rol almış ama farkına varamamışım. Kendisi 1997 doğumlu ama çok daha büyük gösteriyor. Yaşını öğrendiğimde epey bi sarsılmıştım. Dizide Han Ki Joon KPSS sınavı tarzı bir şeyi geride bırakıp maceraya atılıyor ve hiç ummadığı şeyler yaşıyor.





LEE Sİ EON
İşte beni kahkahalara boğan adam. Han Chul karakteri uzun zaman sonra ilk kez beni bu denli eğlendirdi. Aklınıza bile gelmeyecek rezillikleri en olmaması gereken zamanda yaşayan Han Chul aralarındaki en yaşlı gözüken olmasına rağmen favorimdi. Talihsizlikleri çekim gücüne inanamayacaksınız ve bu karakteri yazdığı için senariste minnettar kalacaksınız. Ben daha önce Reply 1997 dizisinde izlemiş ve orda da beğenmiştim. Ama buradaki karakteri bambaşka olmuş.



                                                     REHBERİN YAZISI

Dizi favori üçlüme girmiş bulunmaktadır. Diğerlerini soracak olursanız favori dizim A Gentleman Dignity. Hala onun kadar beni ekrana kilitleyen bir kore dizisiyle karşılamadım. diğeri ise Gu Family Book dizisidir. Aslında bu dizi açısından Lee Seung Gi oppadan dolayı objektif davranamamış olabilirim ama yine sürükleyici bir senaryosu vardı. Ayrıca izlediğim en güzel tarihi dizi de buydu. Evet evet Lee Seung Gi oppam olmasa da çok severdim ^^
Modern Farmer biraz absürt komedi tarzında bir dizi. Romantizm ve aşkı iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız yanlış adrestesiniz. Ama eğlenmek ve gülmek için dizimiz bire bir. Dizide bazı sahneler abartılı gelebilir. Ama dediğim gibi biraz absürt tarzda bir komedi olmuş. Eğlenmemizi sağlayacak dizi hani nerde diyorsanız hemen dizi izlediğiniz sayfaya girip Moder Farmer'a başlayın. Dizi görsel açıdan da çok iyi. Her yer oppa kaynıyor maşallah ^^ Yazım umarım yardımcı olmuştur. İzleyecek arkadaşlara şimdiden iyi seyirler :) 


15 yorum:

  1. Teşekkürler rehber unni. Yazıyı keyifle okudum. Bu diziyi ben de izledim ve anlattıklarına tamamen katılıyorum. İzlemeyen pişman olur. Favori çiftim bul ja ve ki joon ama sanırım sen han chul ve o kız tarafındasın �� tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle rehberunnimize blogun hayırlı olsun diyorum :) dizi tavsiyesi konusunda daha çok güvendiğim birini şu ana kadar bulamadım açıkçası. Sayfanı Favorilerime ekledim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Desteğiniz benim için çok önemli. Kendimi daha çok geliştireceğim. Bana iyi bakın :))

      Sil
  3. Tam da bu diziyi izlesem mi diyordum, samimi yorumların için teşekkürler! �� devamını bekliyoruz , Fighting unni!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beklentilerin karşılanır. Figting çingu :)

      Sil
  4. unniyaa !! öyle bir anlatmışsın ki insanın hemen izleyesi geliyor :) dizi listeme ekliyorum hemen fighting !! ^^

    YanıtlaSil
  5. Gülmek için kesinlikle izlenmesi gerek.. İlk bölüm biraz garip gelebilir ama pes etmeden devam.. Fighting !!

    YanıtlaSil
  6. Kiz bir erkeyi sevdiyini oldugunu ama soyleyememesini anlatiyo erkekde onu aramasini sevdiyini soylemesini soyluyor.kiz hemen erkegi arayib seni seviyorum diyor erkekde beni niye ariyosun aptal kiz)) hansi film dizi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Man from the stars'da Yoo In Na ile Park Hae Jin'in böyle bir sahnesi vardı sanırım onu söylüyorsun

      Sil
  7. Kiz bir erkeyi sevdiyini oldugunu ama soyleyememesini anlatiyo erkekde onu aramasini sevdiyini soylemesini soyluyor.kiz hemen erkegi arayib seni seviyorum diyor erkekde beni niye ariyosun aptal kiz)) hansi film dizi?

    YanıtlaSil
  8. Bana MOdern FARMER ve A Gentleman's Dignity tarzı dizi öneririr misin?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım komedi dizisi istiyorsun esasen malesef komedi dizisi o kadar az karşıma çıktı ki answer me serilerine bakabilirsin ya da romantik komediye olur verirsen greatest love, fated to love you, bride of the century, man from the stars, secret garden komedi oranı yüksek dizilerdir. İzlemediklerin varsa bunlardan birini izleyebilirsin 🤗

      Sil
    2. Aynen benim de karşıma çıkmıyor.Şu anda Oh My Venus ü izliyorum, onu da çok beğendim.Ama Modern Farmer, A gentlemans Dignity, Lets Eat dizileri diğerlerinden apayrı, onları çok zevkle izlemiştim ve diğer kore dizilerinden konuları biraz daha farklı.Tarihi ve aksiyon dizilerini pek sevmiyorum.Komedi haricinde Secret Garden, Kill me heal me, Cheese in the trap en sevdiklerimdi.Bu 7'si tarzında önerebileceğin kesin izle dediğin bir dizi var mı peki??(Bu arada Lee Hong Ki'yi ben de çok seviyorum.O yüzden başka dizilerini de izlemek istemiştim.You are beautiful güzeldi ancak Bride of the CENTURY' nin ilk bölümünü izlemiştim beni pek sarmadı sonraki bölümlerde nasıldı???) :) :) :)

      Sil
    3. Bride of the century ilk 2 bölüm bizim töre dizileri gibiydi baydı beni de 😄 Ama 3.bölümden itibaren açılıyor ben çok sevmiştim izle bence 😌

      Sil